Skip to content

Language

Shipping / Frakt / bytte og retur

Our goods are one of a kind, vintage and can not be replaced, therefore we have a policy that all transported goods is at the customer's own risk and the post office's responsibility. We ship with insurance up to 10.000kr. Please contact Posten/Bring for all inquiries regarding damaged goods. 
Many of our lamps are vintage and are not marked with a stamp / approval. Installation is at your own risk. ask your electrician if you are in doubt.

Please note that we disclaim all responsibility after your order has left our shop and kindly ask for your understanding.

We care about the environment and make it a priority to reuse all packaging materials we have.
Therefor, if you receive your items in a box that shows signs of previous use, different logos, or writing, that’s the reason why.

Thank you for supporting our efforts to reduce waste.

International customers: Please contact us before purchasing with delivery outside Norway for a shipping quote. Any charges for VAT and customs duties are paid by the recipient.

IMPORTANT: 

Vintage items, Murano and vintage lamps/chandeliers, art, custom made/custom orders (lamps, mirrors, furniture, fabrics, carpets etc) are specially customized per order and non refundable. Vintage and display furniture is sold «as is» . Some lamps/vintage lamps require new EL and is customers responsibility.

Opened beauty products are also non refundable. 

Murano lamps can not be exchanged or refunded. 

VIKTIG: Vintage produkter, utstillingsmøbler , muranolamper, kunst og spesialbestillinger som møbler, lamper, speil, tekstil og tekstilprodukter, tepper og andre produkter vi ikke har i sortimentet i butikk og som må bestilles spesielt for kunde kan IKKE RETURNERES, dvs du kan ikke få pengene tilbake. Murano kan heller ikke byttes. Ingen angrerett. Vintage og utstillingmodeller er solgt « as is» og kan ha mangler og skader. Vintagelamper kan ha EL som ikke fungerer og må skiftes av kjøper selv / fagfolk.

FRAKT: Vi ønsker at alt av delikate knusbare produkter kjøpes fysisk i butikken. Skulle du allikevel ønske å få varer tilsendt, sender vi med posten som har erstatning opp til 10.000kr og det er posten sitt ansvar om varer blir ødelagt under transport og alle spørsmål rundt erstatning rettes til posten. Vi ber om forståelse for dette.

 

Search

Shopping Cart